تبرررررریک :)


شیطونیای ما

پنج تا دخی شیطون که دنیا دیگه مث ما نداره :)


 

 میلاد با سعات امام هشتممون رو تبریک میگم :)

تبریک به من

تبریک به تو

تبریک به همهههههههههه !!

 یه تبریک از جنس بنیامینی :)

هر کی رفته حرم که خوش به سعادتش

هر کی هم که نرفته ایشالا آقا خییییلی زود بطلبش :)

 



نظرات شما عزیزان:

mohammad.
ساعت9:45---9 شهريور 1394
منتظرم تا با ریحان بیام
پاسخ:تشریف بیارید
پاسخ:محمدبگوریحانه کیهه من خعلی فوضولم بوگو دیگه


mohammad
ساعت3:23---9 شهريور 1394
باشه اگه شد شمالم میام . ولی نمیشه مطمئنم
پاسخ:تنهابیا اصن حتما ک نبایدباخونواده باشه
پاسخ:بیاین حتما...ما خودمونم شمال زندگی میکنیم


mohammad.
ساعت15:41---8 شهريور 1394
من که تا حالا مشهد نرفتم . خیلی دوست دارم خیلی ولی نشده تا حالا ... ارزوی یه سفر خونوادگی به دلم مونده .. مشهدی . شمالی . جایی .
اینم زندگیه اخه ؟؟؟؟؟
پاسخ:وا !!!!!!!!!!! شمالم نیومدین؟؟؟!!!
پاسخ:ممدشمال بیادرخدمتیم
پاسخ:مژده خر (:
پاسخ:مژده چقدر زود پسرخاله میشی ...خخخخخ
پاسخ:خخ ریحانه مث توبگ برررررادررر؟؟


Zed_En
ساعت0:15---8 شهريور 1394
تبریییییک‌به‌شما البتع با تاخیر...
۴ روز دیگه عازم مشهدیم اگه خدا بخواد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 4 شهريور 1394برچسب:,سـاعت 18:18 نويسنده ریحانه| |

Miss-A

cache01last1464617478